Lieve en beste lotgenoten,
Ben een man van 38 jaren oud en woon niet ver van Amsterdam.
Sinds een jaar kan ik niet meer werken/leven/functioneren door een chronische depressie. Eigenlijk ben ik al 12 jaar licht tot matig depressief, alleen de afgelopen 5 jaren is het van kwaad tot erger geworden. Sinds jaren probeer ik af en aan hulp te zoeken maar zet niet door; totdat het nu over mijn schoenen loopt!
Ik ben al bij 2 klinieken op "intake" geweest totdat ik nu ben doorverwezen naar het AMC voor het programma Stemmingsstoornissen.
Ik hoop gauw toegelaten te worden tot het AMC programma, omdat ik af en toe behoorlijk "desperate" ben...
Is er iemand die dit programma nu volgt of heeft gevolgd, of wellicht iemand kent die hier ervaring mee heeft. Ik zou het fijn vinden om hier iets meer van te vernemen.
Verder kook ik graag en hou van literatuur/Jazz en de Natuur. Ben 3 jaren geleden het drukke/jachtige Amsterdam ontvlucht om rustig buiten te wonen maar wel weer dicht bij de stad om de culturele faciliteiten van de stad te benutten.
Was vroeger een zeer positief mens met bergen energie/creativiteit en humor en een twinkeling in de ogen.
Nowerday 's ; I am the shadow of the man who I used to be.
What happended to me?