Hallo iedereen,
voor mij is dit nog allemaal heel erg nieuw, dus nog een beetje gek. Ik heb mij zelf aangemeld omdat ik even niet meer wist wat ik moest. Ik vind het lastig om naar mijn familie en vrienden te gaan om te vertellen hoe ik mij echt voel. Ik heb het afgelopen jaar een paar vervelende dingen mee gemaakt, en het gaat niet goed uit mijn hoofd. Ik zou graag daarbij wat hulp willen hebben. Hopelijk vind ik iemand waarmee ik goed kan praten. Ik ben een meisje van 18 jaar.

Hallo Zawadi,
Vervelend! Toch raad ik je aan, hoe moeilijk dat ook lijkt, om toch een persoon in vertrouwen te nemen waar je het mee kan bespreken. Als je met een hoofd vol problemen rondloopt is het goed om er met iemand over te praten, misschien krijg je daardoor de moed om het ook met je ouders te bespreken. Ik ga er nu maar even vanuit dat je lieve, begripvolle ouders hebt die bereid zijn je daarmee te helpen. Succes!
Hallo Zawadi,
Vervelend! Toch raad ik je aan, hoe moeilijk dat ook lijkt, om toch een persoon in vertrouwen te nemen waar je het mee kan bespreken. Als je met een hoofd vol problemen rondloopt is het goed om er met iemand over te praten, misschien krijg je daardoor de moed om het ook met je ouders te bespreken. Ik ga er nu maar even vanuit dat je lieve, begripvolle ouders hebt die bereid zijn je daarmee te helpen. Succes!