Dag iedereen,
Ik ben Spons.... schermnaam natuurlijk. Woon in Amsterdam, 32 jaar en ben eigenlijk al jaren depressief! De reden is mij onbekend. Heb ooit eerder therapie gehad maar zonder medicatie en verder is het nooit opgepikt wat er allemaal speelde, ik heb het toen gelaten verder en dacht dat dit aan mijzelf lag. Ik heb toen voor mijn gevoel de dame van mijn leven ontmoet! Werd verliefd en alles wat ik eerder voelde over mijzelf werd op de achtergrond geschoven. Ik ging het blijkbaar ontkennen. Niks bewust. Afgelopen jaar kwamen er plots stemmingswisselingen opzetten. Zo hevig dat ik dacht dat ik er niet goed van werd. Steeds weer opnieuw schoof ik alles naar de achtergrond. Mijn partner (inmiddels ex partner) Trok het steeds minder en minder ik kon dit wel begrijpen. Maa er ging steeds meer spelen in mijn omgeving.. waaronder een breuk met mijn vader en kreeg het steeds zwaarder en zwaarder. Na een bezoek aan de huisarts wilde hij even afwachten en kijken. Hij wist het niet goed te plaatsen... ja, dat kan! Uiteindelijk kreeg ik de laatse klap voor mijn kiezen. Mijn partner trok mijn stemmingen niet meer en is vertrokken uit mijn leven! Ik raakte verward en alles werd getriggerd. Twee weken later werd ik met spoed opgenomen bij de crisisdienst. Inmiddels loop ik bij een behandelcentrum en zit aan medicatie. Ik ben als zwaar depressief neergezet. Ik voelde alsof ik sinds tijden serieus ben genomen. Eindelijk begrepen. Maar dat helpt nog niet zoveel. Zit nog steeds in de achtbaan van ellende. Maar ik hoop hier veel van lotgenoten te kunnen leren! Daarom ook mijn aanmelding bij deze site

Een welkom is genoeg. Dankjewel! Ik stel het op prijs
Hai Spons, ik kom even kijken op deze site en kwam jou tegen. Wij kennen elkaar inmiddels wel via een andere site he. Maar ik zal me ook even gaan voorstellen hier.
Groetjes Vlindertje59