huisarts

Depressie

Huisarts

Lieve mensen .
Vaak wordt u door de huisarts behandeld met pillen die schadelijk zijn voor de gezondheid, veel bijwerkingen hebben en niet genezen. Ze noemen de pillen geneesmiddelen maar in feite doen ze dat niet.

Voorkomen wordt dat u wel naar genezende therapie zoals psychotherapie wordt gezonden, raar is dat.

Het gaat om de procedure van het volledig informeren van de patient zodat die keuze heeft, ik geef geen medische adviezen. Ik zeg niet of pillen goed of slecht is, of een behandeling slecht of goed is.

De truc om echte behandeling en hulp te krijgen is om te zeggen bij de huisarts dat u niet kunt functioneren in de maatschappij.
Het gaat in de geestelijke hulp niet om genezing, maar dat u kunt functioneren, dus klaag veel om het niet functioneren.

Onderdrukken van de ziekte is meestal het geheiime beleid en u wordt afhankelijk en verslaafd gemaakt aan gevaarlijke pillen. De huistarts doet niet 1 poging om u te genezen ook als de ziekte licht is. Hierdoor kan de depressie erger worden want er wordt niet echt iets aan gedaan en dan hebt u meer pillen nodig.

Vaak willen mensen stoppen met pillen en dan zijn ze verrast dat alles nog precies zo is en de depressie niet weg is. Of genezing is meestal toeval doordat bijvoorbeeld de oorzaak van depressie weg is.

De geestelijke zorg zoals PSYQ is er niet voor om mensen te genezen maar om mensen rustig te houden in hun geestelijk lijden. PSYQ is een soort geestelijke zorg speciaal bedoeld voor de armen, een ouderwets denken. Maar u wordt niet genezen, maar meer afhankelijk gemaakt van pillen die uw gezondheid nog verder kapot maken.

http://everyonehappyverbeterdeggz.webklik.nl/page/conclusie

Reacties

Signex

Het verschilt gewoon per persoon, ik lees ook veel verhalen van mensen die AD's gebruiken met groot success.
Ja de bijwerkingen zijn verschrikkelijk, ik worstel nu ook ermee.
Ik slik sinds een week 20mg citalopram, 10mg deed mij niks.
Ik ben overdags vrolijk en heb nu nog moeite met slapen, ik slaap nog maar 5-6 uurtjes per dag soms wel 3-4.
Mijn dokter was niet zo snel om medicijnen voor te schrijven, maar het ging zo slecht dat het wel noodzakelijk was.

inDepressie tipt

• Momenteel nog geen tips