Hallo allemaal.
Ik heb eindelijk bericht , morgen moet ik om 11.00 uur in Dordrecht zijn voor opname.
Het heeft meer dan een maand geduurd maar nu is het zo ver.
Voor hoe lang weet ik niet we zien het wel .
Aan de ene kant is het een opluchting en aan de andere kant vindt ik het toch wel spannend.
Ik hoop dat ik er goed aan doe , het is toch een hele stap he.
Vrouw en kinderen thuis en ik ergens anders.
Mijn vrouw ( Alexan) en ik zijn vandaag 15 jaar getrouwd en eigenlijk nog nooit lang uit elkaar geweest.
Dit wordt dus de eerste keer.
Voor de kinderen is het ook heel wat.
Mijn oudste zoon heeft zich ook aangemeld op deze site (Aron is 13) ik hoop dat hij hier een beetje begrip en hulp kan vinden om door deze moeilijke tijd door te komen.
Het is nu vakantie voor de kids en papa is er niet.
Ik probeer in mijn gedachten er aan te denken dat ik dit ook voor hun doet.
Ik weet niet of ik daar internet heb dus kom ik waarschijnlijk even niet meer op deze site , maar ik heb aan mijn vrouw gevraagd om steeds stukjes te schrijven voor jullie.
Zodat jullie een beetje weten hoe het er daar aan toe gaat.
Mensen sterkte met alles en hopelijk tot snel weer.
Groeten van Jan
#1 - Geplaatst op: wo, 30/06/2010 - 09:53
Opname
login of registeer u gratis om te reageren
inDepressieop
. U ook? Laat het weten!

Hoi Selton,
Heel veel succes en sterkte !! Spannend inderdaad, hopelijk helpt het je en kun je straks weer lekker genieten van alles, en van je vrouw en kinderen.
Veel sterkte!!
Beste Jan,
Heel veel sterkte en kracht daar. Precies vergeet niet voor wie je het doet, jezelf, je vrouw en je kinderen. Succes Jan. Groet bonbon
Wij zullen er ook zijn voor je vrouw en zoon!
Heel veel sterkte!! Ik vind het ontzettend moedig dat je het doet..Zelf even in twijfel gezeten maar kan het niet....Ik hoop dat het je oplevert wat je zoekt..
gr droep
Ha Selton,
Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, maar heel veel sterkte de komende tijd!! Ik vind het dapper dat je de stap hebt gezet en hoop dat het je ontzettend gaat helpen er weer bovenop te komen.
Liefs Tari
Dank jullie wel allemaal.
we zullen het allemaal wel mee gaan maken he.
Ik ga er zonder verwachting naar toe, ik zie en merk het allemaal wel.
Gr Jan
Heel veel sterkte en kracht toegewenst.
Zet hem op en je kunt het!
Heel veel liefs Fleur
Hey Selton
Veel sterkte en eindelijk is het zover.
Hou je goed en we duimen voor je.
Teun
Hoi Jan
met Toke, bij deze wil ik je een stukje steun betuigen,
ik vind het goed dat je het gaat doen, als je langer zou wachten wordt alleen maar moeilijker, wie weet heb je daar wel internet. en kun je op de chat komen.
je vrouw en kinderen zullen we hier opvangen zoveel het kan
ook Alexan dus, Jan succes succes en succes en voora ook sterkte van Tookuh. En laat gauw wat van je horen kerel. Je kunt het toi toi toi
nou lieverd daar gaan we dan. Spannend en eng te gelijk. ik en de jongens gaan je zeker missen maar we gaan voor ONS DOEL, ook al zal dat voor ons allen pittig genoeg zijn/worden. WE GAAN ER VOOR.
schat je kunt het en we kijken samen elke avond naar onze ster oke.
ik kom je elk moment dat kan opzoeken.
IK HOU VAN JE
XXXXX
Hoi
Ik vind je heel stoer met deze beslissing soms is het heel goed om afstand te nemen en alles vanuit een andere omgeving te ervaren,liefs,Lana
Zo een tijd geleden dat ik wat op de site heb gezet.
Ik ben nog steeds opgenomen.
Schiet niet echt op zo he duurt best wel lang ,ik mag wel in de weekenden naar huis soms fijn soms niet .
Maar we gaan er nog steeds voor al is het wel heel moeilijk.
Ik zit nu zonder ad maar alleen nog maar kalmeer tabletten.
Moet twee weken clean zijn zijn dan gaan we kijken welke medicijnen therapieën we dan gaan doen.
Ik probeer elke dag maar apart te bekijken en dan zien we wel verder.
Gr Jan
Lijkt me heel moeilijk zo lang van huis. Je bent op de goeie weg.
Volhouden en sterkte..
Het is zeker een lange weg , en soms ook lastig om vol te houden.
Maar ik heb gelukkig veel mensen om me heen die me steunen ook hier op deze site.
Het moeilijkste is soms om goed te slapen en rustig te blijven zeker thuis.
Bedankt allemaal weer .
Gr Jan
wij zijn trots op je papa