2 reacties / 0 door jouw ongelezen
Laatste reactie
#1 - Geplaatst op: ma, 11/01/2010 - 03:01
afbeelding van Tookuh

Kind verliezen door depressie?

Zal het zo zijn, met deze dagen ben ik er des te meer mee bezig, binnen een paar dagen is mijn dochter jarig. Zij zag mij niet staan, en wou overwinnen.
Ja. mijn tweede kind heb ik echt verloren. Om de kinderen ben ik gescheiden,
ik had kv/jv nu spw 3 . wat betreft opvoeding of iets dergelijks konden ze me weinig meer wijs maken. Maar het noodlot trof. Ik kreeg een zoontje levenslang gehandicapt, steeds minder afweer stoffen
en uiteindelijk de dood; in mijn armen. Ja het was zwaar , heel zwaar , er was mijn dochter nog, ik was ook in die tijd gescheiden van mijn man , ik wou het toen mijn zoontje nog leefde . En ik dacht ik wil dit zo niet meer , hij alles makkelijk, zijn werk zijn volleybal. En ik de kinderen de zorgen en de pijnen.
Met mijn zoontje werd vooral duidelijk.
Maar nu na zoveel jaar moet ik het nog ondervinden, mijn ex heeft alles, hij werd gesteund, ik werd beschuldigd Mijn zwakke , vooral kwetsbare delen werden uitgespeeld. Ja tuurlk ben je als ouder kwetsbaar, ze kunnen je overal op aanspreken. Het was dat ik mijn kinderen belangrijk vond. En blijf vinden.
Mijn dochter word deze week 23 en ik hoor haar niet en zie haar niet. Alleen al door wie de sterkste zal zijn. Door slimheid?
wie zal het winnen, ik niet denk ik.Ik heb niet voor niets ook hypnosetherapie
heb ik hypnose therapie om te winnen of te overwinnen, of om mijn depressie te overwinnen. Ik wil niet winnen maar LEVEN, DAT IS MIJN MOTTO, groet Tookuh

#2 - Geplaatst op: wo, 07/04/2010 - 21:54
afbeelding van papaver

afgewezen worden door je eigen kind is zooo pijnlijk

login of registeer u gratis om te reageren

inDepressieop. U ook? Laat het weten!