H@i allemaal,
Ik ben van nature een alle mans vriend en ik kan met iedereen en alle opschieten. Ik werk, huishouden maakte elke avond eten en deed de was en de strijk. Ik smeerde het brood elke ochtend voor iedereen en Jacky zorgde voor iedereen vrienden, familie, bekende, onbekende .. iedereen en alles wilde ik helpen. Kracht haal ik uit wardering en zo vergeet ik de pijn en voel ik niet de littekens op mijn hart en de littekens die de verkrachter op me lichaam achter liet. Ik heb kracht en energie voor tientalle personen tegelijk, never grow up .. de eeuwige tiener en iemand die alleds en iedereen aan het lachen kon maken.
6 weken is me hart eindelijk gebroken mijn verstand is weg en mijn gevoel voor realiteit is in een klap verdwenen. Ik ben kapot en moe, mijn leven .. iedere keer op me bek en weer opstaan... ik kan nu echt niet meer en wil nu ook blijven liggen. 6 januari aanstaande is het zover dan laat ik me opnemen voor 3 maanden. Ik kan het niet meer aan en ben zo verdrietig en heb zoveel pijn, ik wil graag voor iedereen die me dierbar is doorgaan.. behalve voor me zelf.
Graag wil ik met mensen in contact komen en praten of ouwehoeren of kletse..
Liefs
Jacky xx
Nb wie heeft ervaringen met opname's ?

Hoi Jacky
ik weet prescies wat je bedoelt en hoe je je voelt
Ik heb je toegevoegd op msn Hoop dat je het niet erg vinden
Dan kunnen we verder kletsen en als je wil je hart opluchten
Groetjes en veel sterkte en liefs Tipsy
h@i Tipsy,
Tuuk !! No Problem .. fijn , praten is eigenlijk voelen dat je niet gek bent.
Bedankt dat je me hebt toegevoegd .. Mocht ik een keer nie online zijn of zo en je wil toch wat kwijt... me mail komt op me gsm uit dus ben altijd in de buurt
thanks a lot en veel liefs en Knuff
Jacky
Hoi, ik ben meerdere malen en een keer langdurig opgenomen geweest in Nijmegen. Ik zie dat je bericht al van een tijd terug is maar ben eigenlijk wel benieuwd hoe het nu met je is en of je wat aan je opname periode hebt gehad? Groetjes patricia