4 reacties / 0 door jouw ongelezen
Laatste reactie
#1 - Geplaatst op: ma, 31/10/2011 - 20:23
afbeelding van MPWS

Enquête

Hallo allemaal!

Mijn naam is MPWS en ik ben 17 jaar oud. Ik zit momenteel in klas 5 havo en ik wil na de middelbare school graag (toegepaste) psychologie gaan studeren. Maar voordat het zover is ga ik mij eerst nog bezig houden met mijn profielwerkstuk, die ik maak bij het vak biologie. Ik doe onderzoek naar depressies en heb me daarom aangemeld bij deze site.

Ik heb zelf helaas last gehad van een depressie (in het jaar 2010) en ik ken meerdere mensen in mijn omgeving die een depressie hebben gehad. Voor mijn onderzoek naar depressies heb ik een enquête gemaakt, die kan worden ingevuld door mensen die ooit een deperessie hebben gehad. Nu is mijn vraag: zijn er leden van deze site die ooit zelf een depressie hebben gehad en die bereid zijn om mijn enquête in te vullen? (leeftijd maakt niet uit). Ik ben ontzettend blij als u mij wilt helpen bij mijn onderzoek. Mocht u interesse hebben, stuur mij dan een privé berichtje. U krijgt daarna van mij een privébericht terug met de enquête die bestaat uit 30 vragen (o.a. over behandelmethoden) en daarbij duidelijke instructies. Het spreekt voor zich dat u anoniem blijft. Als u vragen op opmerkingen heeft, kunt u deze natuurlijk bij mij kwijt.

Hartelijke groeten, Mariska.

#2 - Geplaatst op: di, 01/11/2011 - 16:53
afbeelding van krisje

ik wil ook wel een vragenlijst invullen, maar zit nog wel in de depressie

#3 - Geplaatst op: di, 01/11/2011 - 19:01
afbeelding van MPWS

Mocht je nog in een depressie zitten, dan kun je ook de enquête invullen. Het is dan alleen aan jou om te bepalen of jij dat op dit moment aankunt. Het kan namelijk confronterend zijn, maar het kan natuurlijk ook voor verheldering zorgen.
Groetjes, Mariska (MPS).

#4 - Geplaatst op: di, 08/11/2011 - 18:35
afbeelding van MPWS

Hallo iedereen!
Ik ben nog op zoek naar een aantal mensen die mijn enquête in willen vullen.
Het zou erg leuk zijn als ik er nog 2 of 3 binnen zou krijgen (mannen zijn ook welkom Smile )
Als je mee wilt werken aan mijn onderoek, kunt je mij een privé berichtje sturen (graag vóór 16 november).
Alvast bedankt!
Groetjes, Mariska.

login of registeer u gratis om te reageren

inDepressieop. U ook? Laat het weten!